مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

میانگین سن مدیریت کشور 8 سال کاهش می‌یابد

میانگین سن مدیریت کشور 8 سال کاهش می‌یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان این‌که میانگین سن مدیریت کشور هشت سال کاهش می‌یابد، گفت: دستیابی به این هدف، مستلزم این است که نیروهای جوان‌تر دستگاه‌ها را برای تصدی سمت‌های مدیریتی آماده کنیم.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت فوکس در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، جمشید انصاری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، دیروز (سه‌شنبه، چهارم مهرماه) در نخستین همایش مدیران آینده صنعت برق کشور گفت: برای انتخاب مدیران، باید پنج شاخص اصلی مورد توجه قرار گیرد که نخستین شاخص، جوان بودن مدیر نسبت به میانگین سن مدیریت کنونی در دستگاه‌هاست.

وی، داشتن دانش تخصصی در حوزه فعالیت را از دیگر شروط انتخاب مدیران عنوان کرد و افزود: دستگاه‌ها فرصت ندارند که دانش تخصصی را آموزش دهند، سرمایه انسانی که برای تصدی پست‌های مدیریتی انتخاب می‌شود باید دانش تخصصی آن سازمان را داشته باشد.

انصاری تصریح کرد: جسارت خروج از مناسبات سنتی سازمان‌ها و بنگاه‌ها از دیگر شاخص‌هاست، باید کسانی را برای مدیریت انتخاب کنیم که برای اجرای روش‌های مدیریتی جسارت داشته باشد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از مطرح شدن طرح مدیران آینده در شورای عالی اداری خبر داد و عنوان کرد: در این طرح ابتدا 600 نفر از بدنه دستگاه‌ها انتخاب شد و سپس از این تعداد، 278 تن برای تصدی پست‌های مدیریتی در نظر گرفته شدند که هم اکنون این افراد در حال آموزش هستند.



این مطلب مفید بود ؟
7 0