مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کاردر: کسی نمی تواند آثار مثبت برجام را در نفت انکار کند

کاردر: کسی نمی تواند آثار مثبت برجام را در نفت انکار کند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون وزیر نفت اجرای برجام را یک موهبت برای صنعت نفت ایران عنوان کرد و گفت: نفت شاگرد اول استفاده از فرصت‌های برجام است و امروز کسی نمی تواند آثار مثبت برجام را در این صنعت انکار کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده اتوماتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی کاردر بعدازظهر امروز (شنبه، 16 اردیبهشت ماه) در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در نشست خبری که در حاشیه نخستین روز بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد، درباره این که تحریم ها چه مشکلاتی را برای صنعت نفت ایران به وجود آورد و برجام چه کمکی به صنعت نفت کشور کرد، گفت: در زمان تحریم 75 میلیون بشکه میعانات گازی روی آب بود که افزون بر هزینه تولید و غیره، قیمت تمام شده نگهداری هر بشکه میعانات گازی روی آب 12 دلار است که با اجرایی شدن برجام، این رقم صفر شد.

وی افزود: همچنین در دوران تحریم، تجهیزات فراوانی حتی 2 بار خریداری شد و یا بسیاری از تجهیزات در کشورهای دیگر بلوکه شده بود و یا تجهیزانی که وارد شدند که کیفیت لازم را نداشتند، با اجرای برجام این مشکلات حل شد و تجهیزات با کیفیت وارد کشور شدند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که قسمت عمده ای از پول نفت ما در دوران تحریم در کشورها دیگر بود که با اجرای برجام این مشکل حل شد، ادامه داد: همچنین قیمت تمام شده پروژه‌ها در دوران تحریم‌ها افزایش یافت، به‌گونه ای که بر اساس همه شاخص‌های بین المللی، قیمت تمام شده پروژه بیش از 2.5 برابر شد.

وی افزود: تحریم ها اگرچه دارای مزایایی بود اما معایب سنگین تری داشت که به شرکت ملی نفت ایران تحمیل شده است.

افزایش صادارت نفت ایران، بزرگترین دستاورد برجام

معاون وزیر نفت از افزایش صادرات نفت ایران به عنوان بزرگترین دستاورد برجام یاد کرد و گفت: اگر برجام نبود صادرات نفت ایران به شدت کاهش می‌یافت، اگر آغاز مذاکرات برجام نبود، صادرات نفت ایران به 450 هزار بشکه می رسید که درباره غذا و دارو بود.

کاردر ادامه داد: حتی همه کشورهایی که علاقه‌مند به ایران بودند خرید نفت از  ایران را  کاهش می‌دادند.

وی اجرای برجام را یک موهبت برای صنعت نفت ایران عنوان کرد و گفت: اگر کسی توانست با همه آنچه که درباره وابسته نبودن به نفت زده می شود، مدلی روی میز بگذارد که با 450 هزار بشکه در روز بتوان کشور را اداره کرد به او جایزه نوبل می دهیم.

جزئیات مذاکره با توتال تا پایان هفته نهایی می شود

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران درباره واگذاری میدان فرزاد بی به روسها اظهار کرد: هم اکنون در حال گرفتن مشاور در بسته های مختلف EPCF به منظور سرعت دهی به بهره برداری از این میدان هستیم که به نظر ما راه حل استفاده از گاز این میدان ال ان جی است.

وی همچنین درباره واگذاری فاز 11 پارس جنوبی به شرکت توتال افزود: مذاکره با این شرکت هم اکنون در حال انجام و مراحل پایانی است و امیدواریم جزئیات این قرارداد این هفته به پایان برسد اما علاقه ای نداریم که در زمان انتخابات قرارداد آن امضا شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در باره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بر حضور شرکت‌های خارجی در پروژه های صنعت نفت ادامه داد: ایران همانند کشورهای پیشرفته جهان با تعامل، سرمایه گذاری خارجی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته توسعه می‌یابد.

انتشار 3 میلیارد دلار اوراق مشارکت ارزی

وی درباره برنامه شرکت ملی نفت ایران به منظور پرداخت بدهی های بخش نخست اوراق مشارکت ادامه داد: امسال مجوز انتشار اوراق مشارکت ارزی برای بازپرداخت بدهی های گذشته داده شده که حدود سه میلیارد دلار است.

کاردر در زمینه به برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران به منظور توانمندسازی شرکت‌های داخلی تصریح کرد: تولیدکنندگان و سازندگان داخلی هم اکنون توانمندی خود را ثابت کرده اند اما هم اکنون به دنبال افزایش توانمندی شرکت های پیمانکار داخلی فنی برای اجرای پروژه های صنعت نفت هستیم.

اطلاع رسانی مفصلی در باره کرسنت می‌شود

شرکت ملی نفت ایران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در زمینه کرسنت تصریح کرد: امکان اطلاع رسانی در این باره هم اکنون وجود ندارد زیرا هر اطلاع رسانی به عنوان یک سند در داوری استفاده می شود اما به وقتش، اطلاع رسانی مفصلی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

کاردر در زمینه برنامه شرکت ملی نفت ایران در زمینه نگهداشت چاه هایی که دچار افت فشار بسیار شده اند، گفت: سالانه حدود 100 چاه به منظور حل مسئله افت فشار انجام می شود.

وی درباره واگذاری میدان فرزاد بی به روس‌ها اظهار کرد: هم اکنون در حال گرفتن مشاور در بسته های مختلف EPCF به منظور سرعت دهی به بهره برداری از این میدان هستیم که به نظر ما راه حل استفاده از گاز این میدان تولید ال ان جی است.

وی همچنین درباره واگذاری طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی به شرکت فرانسوی توتال افزود: مذاکره با این شرکت هم اکنون در حال انجام  است و مراحل پایانی را می‌گذراند و امیدواریم جزئیات این قرارداد این هفته به پایان برسد اما علاقه ای نداریم که در زمان انتخابات قرارداد آن امضا شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در مورد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بر حضور شرکت های خارجی در پروژه های صنعت نفت ادامه داد: کشور ایران همانند کشورهای پیشرفته جهان با تعامل، سرمایه گذاری خارجی و استفاده از فناوری های پیشرفته توسعه پیدا می کند.

ثبت رکورد صادرات نفت ایران؛ 3 میلیون و 47 هزار بشکه 

کاردر درباره مقدار صادرات نفت و این ادعا که ایران در برخی موارد تخفیف هفت دلاری برای فروش نفت به مشتریان می دهد، اظهار کرد: صادرات نفت و میعانات گازی ایران در اسفندماه به سه میلیون و 47 هزار بشکه رسید که رکورد پس از انقلاب بود که با توجه به میعانات گازی روی آب این اتفاق افتاد و دیگر تکرار نمی‌شود.

وی مقدار صادرات نفت خام ایران در فروردین ماه امسال را 2 میلیون و 500 هزار بشکه در روز اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود میانگین صادرات نفت خام ایران امسال به 2 میلیون و 700 هزار بشکه در روز برسد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره ادعاهای مربوط به تخفیف زیاد ایران برای فروش نفت به دلالان نفتی گفت: این ادعا صحت ندارد و قیمت گذاری نفت خام ایران بر اساس شرایط بازار انجام می شود که این موضوع به معنای تخفیف یا ارزان فروشی نفت نیست.

پول فروش نفت به هند پس از برجام دریافت می‌شود

کاردر درباره دریافت مطالبه نفتی ایران از هند پیش از برجام و همچنین دریافت پول نفت بعد از برجام، توضیح داد: مطالبه نفتی ایران از هند که مربوط به پیش از اجرای برجام بوده، کامل برنگشته است، اما پول فروش نفت ایران پس از اجرای برجام با فاصله 60 و 90 روزه به پرداخت شده است.

به گفته وی، در حال مذاکره جدی برای دریافت مطالبات نفتی ایران هستیم که باید فرآیند آن طی شود.

کاردر درباره وضع پروژه FLNG فروزان و مذاکره با شرکت نروژی نیز اظهار کرد: مذاکره در حال انجام است و بر سر اعداد و ارقام هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم.

آمریکای لاتین بازار جدید نفت ایران

معاون وزیر نفت درباره این که طبق شنیده ها قرار است او ام وی اتریش در ازای مطالبات نفتی از ایران قرار است 40 میلیون بشکه نفت خام در سال از ایران خریداری کنند، آیا آن را تائید می کنید، اظهار کرد: درست است؛ بخشی از این میزان برای بازار جدید اروپا و بخشی برای آمریکای لاتین است که برای نخستین بار است که به آمریکای لاتین نفت فروخته می شود.

کاردر با بیان این که فروش نفت به این شرکت اتریشی بابت طلب نفتی این شرکت انجام می شود، زیرا OMV اتریش در گذشته، طرح اکتشاف یک میدان نفتی ایران را انجام داده بود که باید هزینه آن پرداخت می شد، تصریح کرد: از طریق این قرارداد، ایران هم طلب نفت خود را پرداخت کرده و هم بازار نفت جدیدی را در آمریکای لاتین می یابد.

به گفته معاون وزیر نفت، قرار است 7.25 درصد از ارزش صادرات نفت بابت بدهی به این شرکت اتریشی پرداخت شود و 92.75 درصد به خزانه کشور واریز شود.



این مطلب مفید بود ؟
1 0